خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 11:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور:

۵ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان شمالی اختصاص یافت

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: ۵ میلیارد تومان تسهیلات به عشایر خراسان شمالی اختصاص یافت.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، امان اله حسین پور اظهار کرد: با پیگیری انجام شده در امسال 5 میلیارد تومان اعتبار، مازاد بودجه سالیانه به عشایر زحمت کش اختصاص یافته است که بخشی از این اعتبارات در قالب تسهیلات پرداخت شده و باقی مانده نیز به‌زودی جذب می‌شود.



️عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون تمام اعتبارات راه عشایر با نظارت جذب شده است افزود: مسیر راه‌های عشایر با استفاده از جذب به موقع اعتبارات مسطح و تیغ‌زنی سالیانه شده است.



وی با بیان اینکه اکنون هزار و 300 خانوار این شهرستان، جزو قشر زحمتکش عشایر هستند، گفت: تاکنون 400 فقره تسهیلات دامدار کارت به این عزیزان اهدا شده است و به دنبال آن هستیم تا با تمدید این طرح تمامی عزیزان از این خدمت بهره‌مند شوند.



حسین‌پور همچنین به ضرورت توزیع پنل خورشیدی تولید برق بین عشایر اشاره کرد و گفت: تاکنون 250 پنل خورشیدی بین خانوارهای عشایر توزیع شده است و ازسازمان عشایر کشور خواسته شده تا تمامی خانوارها از پنل خورشیدی برخوردار شوند.



️عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف ارز 4200 تومانی و مشکلات دامداران و عشایر عزیز نیز گفت: در تلاشیم تا با همکاری مجلس و سایر نمایندگان ردیف جدیدی برای خرید تضمینی دام برای این قشر زحمتکش فراهم شود.



️وی از همدلی شرکت تعاونی عشایر در خدمات‌رسانی به عزیزان قدردانی کرد و خواستار توجه ویژه دولت و مجلس در جهت کمک به تامین نهاده‌های دامی عشایر شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 364446
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار